Lena Diulit Tambi

Dua tiga hari ni, Tambi kembali pada perangai lama.

Tidur di atas katil!

Kemain lagi dia. Sekejap di lantai, sekejap di tepi tangga, sekejap atas buku, sekejap atas almari, sekejap atas kabinet TV. Merata kawasan jajahannya. Sekarang, kembali ke atas katil kami di bilik tidur utama.

Tapi itulah.

Bila dia dah sedap tidur tergolek gebu macam tu, jadi geram lah pula. Lagi-lagi waktu dia menggeliat menayang perut, memang sedaplah digomol.

Eheheh!

Waktu dia mengantuk begitulah sedap diuli. Tak akan dikisahkannya nak buat apa pun.

Sempatlah kita bergambar selfie sekeping dua.

Heh!


Lena Diulit Tambi 1 Lena Diulit Tambi 2 Lena Diulit Tambi 3 Lena Diulit Tambi 4 Lena Diulit Tambi 5 Lena Diulit Tambi 6 Lena Diulit Tambi 7






Reactions

Post a comment

0 Comments