Kekecohan perihal vape di Malaysia

Kecohnya.

Pengevape (entah ada ke tidak perkataan ni) minta hak mereka dipertahankan.

Ikut korang lah.

Tapi sebenarnya, yang korang beria sangat kecoh sana-sini, kau lawan menteri ke lawan fatwa?

Opss!

Tapi aku pun nak join lah. Alang-alang nak bikin kecoh.

Mohon hak aku dan keluarga dapat berrekreasi di taman yang menghijau, makan di kedai, berurusan di jamban awam dan lain-lain, tanpa perlu menghidu bau asap rokok dan vape yang bus*k tu.

Siapa nak tolong anjurkan kat menteri ni?








0 comments:

Post a Comment

My Instagram