Sepetang Bersama Hafiz Dan Tambi

Hampir seminggu juga, awan berarak mendung hitam dan sarat, mengguyur hujan ke bumi Gombak dari tengah hari membawa ke malam. Kami kekal diam di dalam rumah, akur pada perintah PKP yang sudah diwartakan hampir dua bulan kini.

Petang 1 Mei, cuaca redup dan cerah.

Awan cantik, bagai gula-gula kapas yang dicarik. Ada langit biru yang terbentang luas di belakang, menjadikan pemandangan di desa tercinta saya ini lebih menarik dari hari-hari biasa. Segera, saya dan Hafiz ke atas bukit di belakang rumah, diiringi pegawai setia Cik Siti Nurtambirina.

Molek sungguh ciptaan Allah.

Subhanallah.


Sepetang Bersama Hafiz Dan Tambi Sepetang Bersama Hafiz Dan Tambi Sepetang Bersama Hafiz Dan Tambi Sepetang Bersama Hafiz Dan Tambi Sepetang Bersama Hafiz Dan Tambi Sepetang Bersama Hafiz Dan Tambi Sepetang Bersama Hafiz Dan Tambi Sepetang Bersama Hafiz Dan Tambi Sepetang Bersama Hafiz Dan Tambi Sepetang Bersama Hafiz Dan Tambi Sepetang Bersama Hafiz Dan Tambi Sepetang Bersama Hafiz Dan Tambi Sepetang Bersama Hafiz Dan Tambi Sepetang Bersama Hafiz Dan Tambi Sepetang Bersama Hafiz Dan Tambi Sepetang Bersama Hafiz Dan Tambi Sepetang Bersama Hafiz Dan Tambi Sepetang Bersama Hafiz Dan Tambi





0 comments:

Post a comment

My Instagram